bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Результат пошуку по ключовому слову:
інформаційні кампанії 

Парламент підтримав антитютюновий законопроєкт №4358 у другому читанні

17.12.2021
Верховна Рада у другому читанні ухвалила комплексний антитютюновий законопроєкт №4358. 317 депутатів підтримали документ, який спрямований на захист дітей та підлітків від куріння.  >>>>

Україна стала третьою країною у світі, що впроваджує проєкт ВООЗ «Школи без нікотину та тютюну»

13.12.2021
13 грудня в національному інформаційному агентстві «Укрінформ» відбулася презентація пілотного проєкту «Школи без нікотину та тютюну» в Україні. Під час заходу учасники розповіли про результати проведеного проєкту та можливості впровадження вдосконаленого Посібника Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) «Школи без нікотину та тютюну» в українських закладах освіти. >>>>

ВООЗ повідомляє про успіхи у боротьбі з тютюновою епідемією

09.12.2021
9 листопада відбулася презентація Доповіді ВООЗ про глобальну тютюнову епідемію. Під час заходу учасники представили глобальні та національні тенденції поширення вживання тютюну та реалізації антитютюнових заходів, рекомендованих ВООЗ — а саме комплексу заходів MPOWER. Пресконференцію організовано громадською організацією «Життя» на замовлення Бюро ВООЗ в Україні. >>>>

У Парламенті закликали дати шанс дітям на майбутнє без куріння, ухваливши законопроєкт №4358

18.11.2021
З нагоди Міжнародного дня відмови від куріння 18 жовтня у Верховній Раді України відбувся парламентський брифінг, задля об’єднання зусиль з посилення антитютюнового законодавства в Україні. >>>>

Інформаційні кампанії — інструмент попередження молоді про шкоду електронних пристроїв для куріння

31.03.2021
31 березня 2021 року на онлайн платформі «Укрінформ» відбувся прес захід, організований ГО «Життя», де презентували результати опитування КМІС щодо ефективності інформаційної кампанії «Безпечного куріння не існує». >>>>

Конкурс на реалізацію кампаній з популяризації ідеї соціального підприємництва в Україні

20.05.2016
Фонд Східна Європа у співпраці з німецькою Громадською організацією ChildFund Deutschland e.V. оголошує конкурс на проведення інформаційних кампаній в нових і традиційних ЗМІ, спрямованих на підвищення обізнаності населення та популяризацію ідеї соціального підприємництва в Україні.  >>>>

Конкурс на реалізацію інформаційних кампаній з підвищення медійної компетенції населення

20.05.2016
Фонд Східна Європа у співпраці з німецькою Громадською організацією ChildFund Deutschland оголошує конкурс на проведення інформаційних кампаній в нових і традиційних ЗМІ, спрямованих на підвищення рівня медійної компетенції в українському суспільстві, формування збалансованого ставлення до отриманої із ЗМІ інформації та налагодження діалогу і взаєморозуміння в суспільстві >>>>

Відкритий конкурс на реалізацію інформаційних кампаній задля заохочення діалогу та порозуміння

15.07.2015
Фонд Східна Європа у співпраці з німецькою Громадською організацією ChildFund Deutschland e.V. оголошує Конкурс на проведення інформаційних кампаній, спрямованих на заохочення діалогу та порозуміння в українському суспільстві >>>>

Майстер-кл​ас “Тенденції у соціальних інформаційних кампаніях”

07.03.2011
10 березня відбудеться відкритий майстер-клас на тему «Тенденції в соціальних та благодійних комунікаціях» від Свена Нійса (Sven Nijs) бельгійського експерта з комунікацій >>>>

Координатори проведення інформаційних кампаній

07.07.2010
Всеукраїнське об’єднання органів місцевого самоврядування „Асоціація міст України” оголошує конкурс на заміщення вакантних посад координаторів проведення інформаційних кампаній.  >>>>



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.